Monday, December 17, 2007

szoval elfelejtettem emliteni ket rettento fontos dolgot a mult csutortokkel kapcsolatban.
az egyik az, hogy ezt nyomatjak minden egyes film elott...eleg gaz.
a masik viszont sokkal kellemesebb volt: miutan kijottem a mozibol 11kor, atmentem a tuloldalon levo kepregenybolthoz, ami nyitva volt! sot szerdatol vasarnapig reggel 10tol hajnali 1ig nyitva van. szoval kicsit korbeneztem es azota olvasgatom a Y: The Last Man-t, amit mar elore kineztem. Illetve most mar a masodik kotetet. nagyon asz.
es Brada, mar talaltam neked is valamit, csak egyelore sehol nem tudtam beszerezni az elso reszt :-s

egyebkent jo kis nap volt a tegnap (vasarnap) is. egyreszt vegre vettem egy-ket gatyat, masreszt elmentem a south street seaporthoz, ahol volt egy mini vasar, szoval ott enni is tudtam, majd kicsit feljebb mentem meg maszkalni meg vasarolni nemi karacsonyra valot (bar vegul semmit nem talaltam).
szoval alljon itt ket kep is a kikotobol:






del (marmint az egtaj)






es eszak fele.










eleg rohadt hideg volt. de a cider azert eleg jot tett.


ja igen, es szombaton meg a studiobol az egyik srac egy elo koncert dvd hangjat vette fel, ugyhogy elkisertem. hogy ki enekelt meg mindig nem tudom, valami brandon. de azert ot is megorokitettem a koncert utan.















tegnap este pedig Garrettel elmentunk Dillinger Escape Plan koncertre. hat, mit ne mondjak eleg huzos volt. eloszor is, amikor a masodik banda szinpadra lepet egyszercsak egy szabalyos ovalis alaku ures ter keletkezett a nezoter kellos kozepen, hogy az igazi redneck csavok uralhassak a terepet olykor-olykor nagyokat rugva a levegobe
illetve nagyon csunyan nezve. ezek utan mokas volt, amikor a tipikus redneck amikor a mosdoban veletlenul a labamra lepett, bocsanatot kert. szerintem nekem kevesbe fajt, mint annak akit "veletlenul" fejberugott. na mindegy.
a koncert viszont az egyik legkomolyabb volt, amit lattam. azon felul hogy a szinpad olyan volt mint egy bolha cirkusz -- egy percre sem alltak le -- az elso szam alatt kijott egy csavo csontvaznak oltozve, majd levette es borat furdoruhaban rohangalt korbe. mindenki seggeseket ugrott a kozonsegbe es a hab az volt, amikor kedvenc frontemeberunk elojott egy fakjaval es tuzet fujt, majd a beleadta a fakjat egy nezo kezebe, egy masikra tamaszkodott es ismet leperzselte az emberek egnek allo hajat. izelitokeppen :D
mellesleg a zene sem volt eppen rossz. elsore egy kicsit tul hardcore, de meg kell hagyni, ertik a dolgukat. talan tobbedik hallgatasra mar tobb dzsesszt fedezek fel benne, mint horgos metalt (errol a komborol hiresek ugyanis).nem mintha barmi gondom lenne persze a metallal, mint tudjuk. (sajnos ide nem engedtek be fenygepet).

no, minthogy egy honapra eleget irtam az utobbi par napban, most elmegyek szunditani (illetve meg megnezek egy dextert :)
es koszi Sari a kaja tippet. nincs messze, biztos fogok arra jarni.

csok,

11 comments:

ands said...

Úúúú, Dexter 2. évadot nézel, te dög? Üázz, ettől a "zenétől" kifolyt az agyam fülemen, most kicsit csúszik is a billentyűzet. Garrett kezd egyre ilyesztőbb képet ölteni a fejemben: ilyen zenére nyomul ÉS hentes. Segítség! :D

ands said...

Ez az überhazafiasság télleg vicces, pláne, amikor a jútuba kommentjeit is hozzáolvassa az ember :P

lpb said...

a dep nem rossz cucc, csak szokni kell. kicsit ki kell ismerni asszem, hogy ertekelni is tudja az ember. csak hat az eleg nagy kihivas :)

egyebkent otthon marc 12-en lesznek az A38-on, ha valaki szokni akarna ;)

emlitest erdemel meg a gangustron, mint elozenekar. ok eleg jo kis dobgepes metalt nyomtak.
es dokumentalas celjabol: a blender theaterben volt, es nemi kepanyag:
http://www.flickr.com/photos/worldwideviral/2119359418/

garrettnek egyebkent eleg jo izlese van, legalabbis rock es metal teren, mast ugyanis nem nagyon hallgat.

lpb said...

bocsanat, genghis tron.

Unknown said...

A zenéhez nem tudok hozzászólni, mert már a comment alapján megfutamodtam a meghallgatásától, de azért örülök, ha jó konverteken jársz. Mikor mész ki a time squer-re, hogy megnézhessünk élőben webcamerán? A részéletekről még beszéljünk, de ez nagyon szép karácsonyi ajándék lenne. Legalábbis én nagyon örülnék.
Csók!

lpb said...

hat, minden reggel 10 korul elsetlok arra, merthogy ott szallok le a metrorol. ami otthon delutan 4.

mi latszik pontosan a kameran?
de eleg sok ember szokott arrafele lenni napi 22 oraban...
tegnap egyebkent egy rakas ember mary j bigét eltette ott, pont a bank elott, ahova mentem (es epp egy magyar no szolgalt ki). gondolom a bank folott van az mtv studio.
vicces egyebkent, hogy rogton magyar mentalitast vesz fel egy magyar, ha honfitarssal talalkozik. lehordaja, de azert megprobal tobbet segiteni, mint masnak.

Unknown said...

jaj nyuszi, ez a 3 Doors Down-os bácsi nagyon csúnya! Csúnyább mint Sting!!!!!!!

Unknown said...

http://www.earthcam.com/usa/newyork/timessquare/index.php?cam=46hd&cam_type=large
én ezt a kameraállást tartom reálisnak. Holnap mész dolgozni? mert akkor beélesítem magam du. 4re, csak azt nem tudom milyen gyakran frissít, tehát legalább pár percet el kéne álldogálnod ott. :D
Csók

ILA-IL said...

A gaz-video azert gaz, mert reklam? A kommentekben rendesen zajlik az anyazas.

A gang-band olyan, mintha a civilizacio osszes elfojtott feszultseget ki akarnak nyomni magukbol, de nem megy. Lehet, hogy egyszer fel fognak robbanni.

Faklyarol irtal vagy csak eggyel tobb szo, amirol nekem mar nincs fogalmam?

lpb said...

hat, az a video eleg sok okbol gaz:
1. mert pofatlan propaganda
2. mert meg kell neznem miutan rohadt sok penzt kifizetek egy mozijegyert
3. mert a rock mint olyan osszeegyeztethetetlen a nacionalizmussal (legalabbis szerintem legalabb akkora baromsag mint a "kereszteny" rock)
4. meg ugy egyebkent is :)

...ja igen, es csunya az enekes is (5.)

adamskij said...

na ezért a dep koncertért itthon masszív tömegnyomor lett volna már csak sorbanálláskor is. még szerencse, hogy élőben nem forszírozzák a laptop dj dolgaikat.

és fasza a leopárd :p