Wednesday, January 9, 2008

igen, igen. boldogan jelenthetem, meg elek.

az internet meg mindig nem es meg mindig arra gyanakszunk, hogy szegeny sammy, akinek a a nevere a szamlak erkeztek meg mindig nem tudja, hogy a telefontarsasag birosag ele szeretne vinni ot. attol tartok sammy nem tudta, hogy elofizetett az internetre a 11 patchen avenue alatt (emlekezteto: a szobam tulajdonosa meg mindig a sitten van).
es akkor at is terhetunk a lakas problemara (ha megjon natolya...hehe), szoval egyelore nem lehet tudni, hogy mi lesz jovo honapban. a holgy elvileg huszon akarhanyadikan jon ki es tulajdonkeppen tole fugg, hogy itt maradhatok-e, ugyanis, mint kiderult azzal hogy en bekoltoztem, biztositottam, hogy o visszajohessen, merthogy tulajdonkeppen helyette fizettem a lakbert...es bar biztos, hogy nem fogja tudni fizetni a lakbert, gondolom hulye lenne nem visszajonni, mert egy honapig meg akkor is siman ellakhat itt. de nem parazom, mert legrosszabb esetben is alszom font a kanapen egy ideig, aztan meg mindannyian kikoltozunk marciusban. de majd meglatjuk mi lesz.

mindekozben dogozom mint egy allat :) csinalgatom a sajat projektemet is, illetve az utobbi par napban egy rovidfilmhez csinalt utoszinkront (aminel asszisztaltam is) valogattam, illetve ma elovagtam.
(valaki epp borzalmasan hamisan enekel a szinpadon a barban, ahol netezek...)
kozben beszurok egy eleg kozepes kepet is a keveroszobarol, illetve a felvevo szobarol, ami az uveg mogott lathato. ezt azutan csinaltam, hogy vegre felveteleket is csinaltam ott. bizony:















de az igazi kiralysag most jon. csutortokon, penteken es hetfon megyek forgatasra, megpedig boom operatorkent...aki nem tudna az az az ember (asszem eletemben eloszor irtam 3 az-t kozvetlenul egymas utan, pedig mar a kettot is imadom!), aki egy hosszu csovon belogatja a nagy szőrős mikrofont es amikor lehetosege adodik ra, a foszereplo fejehez dorgoli.
a film cime: blue es kb a fel stab volt mar valamelyik CSI-ban (média-butákok kedveert: a helyszinelok a tv-ben...bar anyci meg igy sem fogja erteni ;), szoval felmerul a kerdes, hogy vajon los angeles melyik csoro szinesze nem jatszott meg az LA, Miami, Seattle, Boise helyszinelokben?
de olyan nagysagok is szerepelnek ebben, mint Saddam Hussein (pl az Arrested Developmentbol), vagy eppen a fantasztikus Keith David, aki tobbek kozott emlekezetes strici volt a requiem egy alomertban, csodat muvelt a delta force-ban es a hangjat kolcsonozte a Halo cimu jatekokhoz.

ja igen, es a szilveszter sem volt rossz. nem, nem voltam a times square-en, de voltam egy gondolom "igazi" brooklyni szilveszteri buliban, amit igazabol nehez kepekkel reprezentalni, foleg, hogy egy ido utan nem voltam eleg jozan, hogy eszembe jusson csinalni...

na, megyek is haza aludni, mert hosszu ket nap all elottem (az ebed este 7-re van eloiranyozva). mindenki legyen szives imadkozni valamilyen istenhez, hogy ne ussem le a foszereplot!


csokok,

6 comments:

ands said...

Jó hallani rólad megint! :)
Azt szeretném kérni, hogy a szőrös mikrofonra ragassz egy kis cetlit, hogy "ez a Peti boom-ja" és lógasd be a képbe (és/vagy vakard meg vele a főszereplő fülét), aztán fenyegesd meg a vágót, hogy ha kivágja a végleges filmből, akkor az ukrán haverjaid anál intruderrel fogják a talpát csiklandozni.
Ja, és gratula az előléptetéshez ;))

Unknown said...

Igen egyetértek Andrással, jó hallani felőled, főleg, hogy a stílus egyre szórakoztatóbb! Honnan szerzed az új magyar szavakat (pl. butákok), amikor nem is beszélsz magyarul?! MIndent bele a forgatáson, ha jól csinálod talán még egy jó kis szerepet is kaphatsz egy CSI-ban, mondjuk egy rohadó hulla vagy darabokban előkerülő eltűnt európai ;)
Pussz

Dinsdale the Hun said...

pontosíts, hogy konkrétan melyik Saddam Husseint fogjuk viszontlátni, mert az Arrested Developmentben egy egész háznyi volt. :D

és valóban, CSIhoz mindig kellenek különleges mellékszereplők, szóval ha teheted, betyárbajusszal menj a forgatásra, hátha felfigyelnek rád. (mellesleg fennt leszel imdb-n? ubi és széphelyi juli után te lennél az első férfi az évfolyamból!)

most nézem, hogy a Blue-t a Die Hard 3 "Gang Member #8"-át alakító fazon írta. hát lehet ilyen pedigrével rossz?

ILA-IL said...

köszi a megértést, igazad van, így se értem, de ha hottentottául írsz, akkor is úgy örülök, mint amikor tizenhónapos voltál, és folyamatosan karattyoltál, rettentően meggyőzően, a magyar szókészlet teljes hiányában. És nyugodtan leüthetsz akárkit, csak szólj nekik, hogy várjanak meg engem a válaszlépésükkel. És akkor én jövök... De ha kell, akkor imádkozom. De ne hallgass sárira, és találj valami jobb szerepet, mint amiket ő javasolt

lpb said...

nem lenne rossz szerepelni barmiben, es hullakent legalabb nehez barmit elrontani :)
par embert azert leutottem a ruddal, de nem a foszereplot, es a noi foszereplot is csak majdnem. egyebkent eleg kemeny volt. rogton a masodik felvetelt miattam kellett leallitani, szoval eleg egyertelmuve valt, hogy kezdo vagyok. de nem csinaltak nagy ugyet belole es most mar eleg jol megy a dolog.
most latom csak egyebkent, hogy milyen rohadtul kemeny lehetett scorsesenel dolgozni, allandoan 3-4 ember maszkal ny utcain hosszu beallitasokban, ahol a forgalom soha nem all le es a metrot mindenhol hallani lehet (ami ugyszinten folyamatosan mukodik).
meg hatravan egy egesz ejszakas forgatas. remelem nem fog nagyon esni az eso.

pussz

p.s: a szokeszletem a regi, ezeket meg andrassal vezettuk be, csak a helyesirasi tanacsado nem tartja a lepest velunk. mert elavult szar :)

Andris said...

Wazzap bro? Milyen jó filmeket nyomnak arrafelé mostanság? Meg jársz még koncertekre? SmashPump persze elmarad itten :(