Sunday, April 6, 2008

es ime (bar legalabb 2 hete alltam neki ennek, de mindegy)

a legfontosabb: elkoltoztunk! ezuttal a lakhelyrol van szo. mint mar irtam, nem volt teljesen felhotlen a 11 Patchen Ave-beli letunk (aram-, futes-, vizkimaradas, egerek a lakasban, patkanyok a kukaban, hangos zene a szomszedban, bortontoltelek a foldszinten, ismeretlen arcok orias-raketakkal a lenti konyhaban, lyuk a plafonomon, stb), de amikor a kisholgy Garrett pajtast megprobalta lehuzni a lakberrel (mondvan, mostantol neki kell adni a penzt), kicsit betelt a pohar. szoval akkor Garrett felkoltozott a szobamba es par nappal kesobb o es Ahmad korbenezett a lakaspiacon.
az eredmeny egy nagyon szep, valoban (!) felujitott lakas queensben, ami persze nem hangzik olyan jol, mint az, hogy "brooklynban lakom", viszont nyugodt, fasitott kornyeken van, orditozo gangstak, patkanyok, buszok helyett most madarcsicsergest hallgatunk es mindemellett 150 dolcsival olcsobb. az egyetlen hatuluto, hogy 15-20 perccel tovabb tart beerni, de igy is a times sq.-en vagyok 55 perc alatt.
es egyebkent meg ugyis elkoltozik a studio, kicsit delebbre, a 27 utcaba (kicsit mas mint a hell's kitchen, de biztos jo lesz). plusz az L metro a 14 utcan fut vegig, keresztbe manhattanen, szoval a union square-hez csak egyszer kell atszallni. ami a legjobb, mert valamiert nagyon szeretem azt a teret.

sot, most mar valoban van nappalink, sotetbarna borkanapeval es fotellel, 3 dohanyzoasztallal, allolampakkal. alakul a dolog. meg nem artana kis szint vinni bele, de idovel az is meglesz.

na jovan, visszaterek a Shine a Light kritikahoz...

ja es kozben a tribecas regisztraciom is atment (amikor felhivtam a sajtoirodat, hogy akkor most mi van ma', kiderult, hogy a holgy, akivel beszeltem jart Budapesten es imadta, szoval akkor mar tudtam, hogy sinen vagyok), szoval ide nekem de nirot.

csok,

5 comments:

ands said...

No, végre. Olvasnivaló! :) És mi van a stúdió költözéssel? Szoktál még koncertekre járni? Nem hiányzik a pacalpörkölt? najó abbafejezem ;)

Joki said...

hm, szoval meg 2 honap a kovetkezo postig?

Andris said...

jaja! mikor kapjuk a következőt? hiányzol ám, baszkikám, oszt nem kapunk infót. ;) és rettegj, mert meglátogatunk!

ILA-IL said...

jokinak igaza lehet.

Az amerikai anyák napján, azaz tegnap Peti még tudott írni.

Télleg jó a hely az új lakás, a nappaliból látható élővilág, a csend. Amaddal többször beszélgettem,Garrett vsz nemcsak introvertált, de gátlásos is. Izgalmas lehet így komikusi pályára lépni.

Na jó, nem veszem át a szerepedet. Inkább írjál, ha már túlvagy egészen a Tribeca-n.

ILA-IL said...

Petyusom, hol vagy? Remélem, azért nem írsz, mert annyira jól érzed magad, hogy nem is hiányzunk.