Wednesday, February 27, 2008

ahoj,

elfelejtettem mondani: koltozunk.
marmint a studio. par hete a hangszigetelt ajtokon keresztul hallottam, amint Cory (a fonok, csak mar unom, hogy allandoan fonoknek hivom itt) azt mondogatja igen harsanyan: FUCK, FUCK, FUCK...es nem jokedveben. kiderult, hogy az epulet, amelyben Puff Diddy is a studiojat tartja, tulajt valtott, aki kicsit tobbet szeretne folozni. szoval uj hely utan neztek es talaltak is a 27. utca es a broadway sarkanal. kicsit kisebb, viszont 2 mix szoba van egy-egy felveteli szobaval (ennek bizos van rendes magyar neve, de nem tudom...gaz). nemi alakitasra szorul, de jol fog kinezni gondolom es most egy ideig mindket hely uzemelni fog.
egyebkent most egy reklamon dolgozom Kevinnel, a masik gyakornokkal. a fiatal rendezo aspiransok altalaban mű reklamokkal szoktak hazalni es az egyik ilyennek csinaljuk a hangot. szoval ez erdekes es tenyleg moka, ugyhogy erre fokuszalok most, es ugy tunik, hogy ez igy mukodik is. csinalom es amikor eljon a 6-fel 7 lelepek. es jo erzes.

egyebkent ha valaki nagyon koran meg akar lepni szulinapi ajandekkal, ezt megrendelheti nekem: http://www.amazon.com/Audio-Media-Stanley-R-Alten/dp/0495095680/ref=pd_bbs_sr_1?ie=UTF8&s=books&qid=1204166694&sr=8-1
;)


na jo, most ennyi. pussz,
p


p.s.: ha akartok egy titanicos (marmint a fesztival, nem a hajo) amerikai filmet, akkor charlie bartlett. amilyen szar az eleje, annyira elviselheto a kozepetol. a vegere mar nevettem is neha. pedig a diary of the dead-et akartam nezni, de csak 5 moziban jatsszak :-s

3 comments:

ands said...

Nohát, hogy megsűrűsödtek a postok ;)
Értem én, hogy miért akarod ezt a könyvet "ajándékba", vazz. Adnak hozzá valami értékes ajándékot is? :)
Aztán kitartóan az AntiSlavery Movement-tel! Ja, esetleg csinálhatsz előtte-utána képeket az új stúdióról.
pusz

lpb said...

nem rossz otlet. bar egyelore nem tudom mennyi kulonbseg lesz a kepek kozott, ugyanis minden penz arra megy el, hogy egyaltalan at tudjunk koltozni...
a konyvhoz tudtommal nem adnak semmit, de lehet hogy aranylapok vannak a koteseben.
ha esetleg valaki ennek az osszegnek csak az otodet akarja ram kolteni, akkor tudok 5 masik konyvet mondani ugyanebben a temaban ;)

pussz

ILA-IL said...

na mi van?

egyébként láttam a könyvet használtan sokkal olcsóbban. Az is jó?

azt tudod, hogy holnap Purim van? Be fogok öltözni a katonaruhába, amit hoztam Erecből.

Lécci írjál!