Saturday, February 23, 2008

ezeket tegnap csinaltam (feb 22, brooklyn, times sq)

























egy nappal tobb, mint egy honap. azt kell, hogy mondjam, se idom, se energiam nem volt, hogy irjak. es nem eppen azert, mert halalra buliztam magam, sot lassan mar azt sem tudom, mi is tortent ebben az egy honapban, szoval most azt se nagyon tudom, hogy hol kezdjem.
kb 2 honapig szinte mast sem csinaltam a studioban, mint 75 audiokazettat - amelynek legalabb 1/3-a masolt volt, annak pedig legalabb 70%-a bakelitrol (!) lett masolva - digitalizaltam, EQ-ztam. magyarul ultem a gep elott, egyik kazettat raktam a masik utan es figyeltem, hogy nehogy lealljon a felvetel. majd amikor a fele megvolt, ujrakezdtem, mert valami elkurodott. majd, amikor mind megvolt, megprobaltam minel tobb zajt kiszurni. mindezt 2 honapig. es azert ennyi ideig, mert
1. a "fonokomnek" (aki egyebkent 3 evvel fiatalabb nalam), nem volt soha 5 perce, hogy vegre elmondja, hogy mi is az elvaras, mennyire is kell megprobalnom a vilagszar minosegbol superaudiot csinalni (en meg lelkiismeretes hulye vagyok),
2. illetve 60 egyeb feladat lett kozben kiadva. ezek kozul az egyik, aminek legalabb a vegeredmenye erdekesen hangzik: egy "grey screen" szoba lett felallitva, ami olyan mint a zold (emberek verekszenek egy zold fuggony elott, es filmen meg hopp, az eiffel torony tetejen vannak), csak eppen ez a színét egy LED-karikatol kapja, aminek a fenyet visszaveri a vaszon a kameraba. kiraly, uj technologia, amit csak igy eleg erthetetlenul tudok elmagyarazni. na mindegy, szoval a szoban forgo szoba falara raktunk fel Kevinnel, a masik gyaronokkal, falemezeket, hogy szebben nezzen ki.
lenyeg, a lenyeg, mostanra kicsit betelt nalam a pohar, abbol, hogy kurva unalmas dolgot csinalok, tulorazok mint egy hulye (ez persze az en hulyesegem), ami miatt meg eletem sincs, es mindekozben (majdnem) senki sem veszi a faradsagot, hogy ha szuksegem van ra, akkor elmagyarazzon valamit.
reszben ennek az egesznek koszonhetoen, annak, hogy nem volt egy szabadnapom 2 hete (volt a koncert is, ami eloben volt kozvetitve a neten, es amin mi csinaltuk a hangot, illetve regi ismeros zenekar jatszott), es a napi 9-11 orat dolgoztam, mult vasanapra total beteg lettem, tippem szerint ugy 43 fokos lazzal. Ahmad allandoan apolt, meg megtiltotta, hogy alvason kivul barmit csinaljak, szoval eleg gyorsan letudtam a lazat es most mar szinte teljesen jol vagyok.

szoval eldontottem: No More Slavery.
ennek ugyan meg semmi kulonosebb foganatja nincs, de lesz. csak akkor csinalom meg a szar feladatokat, ha eppen nincs mas dolgom es kipreselem a fonokbol, hogy elmagyarazzon dolgokat es ne csak azt mondja, hogy "oke, akkor a kovetkezo hazifeladatod az, hogy ennek utananezel!" faszt, itt es most elmondod es lerajzolod.
kulonben Hulk leszek ;)

lehet hogy mindenhol igy van, de NYC allitolag vezet ebben: ha hagyod, ugy zsakmanyolnak ki, hogy beledoglesz. azt hiszem ebben van igazsag.

egyebkent meg visszajott a bortontoltelek. viszont elotte egy nappal Travis (a fekete tortenelem tanar), akirol kozben kiderult, hogy a barikad mindket oldalan harcol es nincs igazan kibekulve magaval, egyszercsak kikoltozott.
ez azert is volt erdekes, mert ravett mindenkit, hogy ne fizessunk februarban, legalabbis ne az elejen, merthogy nem tudjuk, hogy visszajon-e a bortontoltelek es nem tudjuk, hogy kikoltozunk-e. bar nem voltam oda az otletert, de belementunk. lebeszeltuk a tulajekkal, hogy 22-en visszajonnek es akkor fizetunk.
21-en Travis kikoltozott. termeszetesen azota sem hallottunk felole.
viszont igy nekem lett szobam, pont a regi folott, meg kicsit kellemesebb is, bar azt sajnalom, hogy Garrett most kinytelen egyuttlakni a csajjal, aki termeszetesen nem dolgozik, csak uvoltve tud kommunikalni a barataival, akiket idehoz es az ajtokat csak kulonos kegyetlenseggel kepes becsukni.
de en jol vagyok itt fent Ahmaddal, akirol nem tudom mondam-e, de egyreszt kaliforniai rapper, illetve luxus-szemuvegeket ad el Tim Burtonnek, Alec Baldwinnak meg ilyenek, es Wesleyvel, aki 24 evvel ezelott a Madison Sq. Gardenben bokszolt es nyert, most butorszallitassal foglalkozik.

Voltam megint forgatason: Dave, aki a multkori forgatason a mixer volt es aki vegulis betanitott, most rendezett es azt akarta hogy en boomozzak. ez most egy lakberendezesi show pilotja volt. egy ausztral no egy nap alatt atrandezi a lakasod, anelkul, hogy barmi ujat rakna be, viszont nagyon
a no egyebkent jo volt es valoban jobban nezett ki, bar a tulajdonosok (egy 50es hazaspar), foleg a no - aki birono es durva feminista es fiatalkoraban a CBGB-ben logott, majd kenytelen volt biraskodni a CBGB kilakoltatasanak ugyeben - a forgatas vegere mar legszivesebben kirugott volna minket. de jo moka volt megint.

megneztem a Rambot. 1, talan eletmben nem lattam meg ilyen rossz vagast. a kedvencem az, hogy ha barki fut a vasznon, akkor felgyorsitjak a felvetelt es olyan mintha Benny Hillt neznek. 2, durvabb mint Fulci. vagy barmi mas. komolyan. ha lebontod a film teljes idejere, legalabb 3 percenkent lerepul valakinek egy vegtagja. 3, a film tanulsaga: ne menj mas orszagba segiteni az embereknek, mert minden baratod meghal; ne menj olyan orszagba segiteni az embereknek, ahol ott van Rambo, mert tobb ember hal meg miattad mint amennyit megmentettel.
a film egy szoban: KOTELEZO!

Fun Facts:
-New York Giats megnyerte a szezont (amerikai foci)
-elso publikaciom a mozinetben varhato (gondoltam tolem tudjatok meg a rossz hirt...)
-Barack Obama eddig vezetni latszik Mrs. Clinton elott (elovalasztasok). vicces, hogy epp a muzulmanoktol es a feketektol hallottam eddig rosszat rola, a demokrata feherek imadjak
-a Manson koncert kiraly volt, de kevesbe volt freak show a kozonseg, mint vartam
-szerencsere nem vettem jegyet a mult hetfoi foo fightersre, mert ugysem tudtam volna elmenni


asszem most ennyi.

pusszant mindenkit,

5 comments:

Dinsdale the Hun said...

power 2 the people! ne hagyd, hogy hajcsárkodjanak feletted, te meg kérdezz rá dolgokra, ha azt akarják! nem megdögleni mentél ki oda!

ja és basszus, nálatok esik a hó? nálunk megjött a tavasz, 14 fok, napsütés satöbbi.

ILA-IL said...

Petyusom, a második kép qrva jó!!! küldd el nekem lécci.
Mondd meg Ahmadnak, hogy köszi, hogy anyád helyett anyád volt. Annak örülök, hogy tanulod, hogy határt szabjál. Azt mégse várhatod, hogy ők találják ki, hol a határ nálad.
Én ma 20 km-t bicajoztam, és napsütésben úsztam (a szaunában nem sütött a nap).
Szóval én is drukkolok, hogy visszaszerezd az életed felett az uralmat.

ands said...

1. tök jó, hogy jól vagy már, 2. ne hagyd magad, rugd szét a főnök seggét, 3. mi?! Rambo kötelező? Vicces-e vagy? Tényleg, vagy ez valami NY-i humor? Én kapásból 5ből 1et adtam rá, szal meg se akartam nézni, de most elbizonytalanodtam, mert neked hinni szoktam. :)
Aztán hogy áll a prodzsekted, a sztori, amit hangokkal kell "elmondani"?
Így visszanézve, azért szerencsére nem csak kérdeztem :D

ands said...

Ja, és tök jó, hogy írtál! Már vártam egy ideje :)

d@ni said...

Peti ne hagyd, hogy szarba vegyenek, meg slave-esitsenek...Nem szep dolog - lattam mar ilyet...en voltam a rabszolga.

Jo lenne, ha lenne valamikor egy kis idod hetvegen - feltolhatnad az arcodat a Trinity-re egy kicsit...

Penteken lehet lemegyek a varosba - ha igy alakul majd csorgok, oszt osszefuthatnank egy-ket sorre.

Udv

D.